Dowe Susi

Post Reply
DoweSusi
My first Sony
Eve-Online alias: -
WoW alias: -
Darkfall alias: Dowe Susi

Dowe Susi

Post by DoweSusi » 18 Aug 2009 17:26

Ikää on 36 tällä hetkellä. hehe. 8)
Venti ja Teamspeak löytyy ja mikin kanssa sitä käytän.

Hakemus:
1. Pelihahmon nimi on Dowe Susi
2. Hahmo on Mahirrim.
3. Alottelin WoW:lla heti kun se launchattiin sillon muinoin. Päähahmo oli gnome warlock (Dowe) ja kiltana oli FreeBorn koko ajan (paitsi sehän vaihtoi nimeä Total Cabal:ksi). Sitten olen pelannut RF Onlinea jonkin aikaa, mutta siitä meni mielenkiinto, kun piti ostaa jatkuvasti cashitemejä. Pelasin Tabula Rasaa, kunnes se lopetettiin joten jäi sitten vaan tämä Darkfall. DF:ssa olin aluksi Darkpaw klaanissa, mutta kun jenkit katosi siitä, niin ei jäänyt aktiivisaa pelaajia.
4. Viikinki Rautavuoren kanssa juttelin pelissä, mutta tiedä häntä saako siitä suosituksia. :o
5. Viikinki Rautavuori ohjasi tänne foorumeille.
6. Suomalaisen porukan kanssa voisi varmaan pelailla paremmin, kun osuu peliajat samoihin aikoihin päivästä.
7. Minä olen tosiaan 36 vuotias, työssäkäyvä mies Tampereelta. Joten sekin yleensä rajoittaa iltamyöhään pelaamista. Lisäksi pelailen aktiivisesti PS3 pelejä ja pokeria, joten joskus menee aika niissä riennoissa. Ääh, mitäs sitä vielä? FPS pelejä olen pelaillut niin pitkään, kun on hiiri pysynyt kädessä ja Counter Strike on ollut saatavilla. Sittemmin kylläkin FPS puoli on siirtynyt pleikkarin puolelle alkaen Socom:sta Finnish Lions klaanissa. Eiköhän lopute selkiydy, kun jutellaan pelissä. :D

Post Reply