Hakemus FNX I: Orwan

Finnexus ja Finnexus II rekryfoorumi. Suomalaiset K-18 pelaajat only.

Moderator: Skeletor

Post Reply
orwan
Take me seriously, plz
WoT: orwan

Hakemus FNX I: Orwan

Post by orwan » 14 Jan 2013 19:20

Pääsyvaatimukset:
1. Olen Haaveen duunikaveri.
2. Raidailin Orwan-nickillä SWTORin puolella Finnexuksen riveissä pelin julkaisun jälkeen ja myös pari CW-ajoa tuli vuosi sitten ajettua FNX II mukana.
3. 1980

4. Minulta löytyy seuraavat tankit(vain 4 suuritierisintä, loltraktoria ei tartte listata):
Tank1: IS-4
Tank2: IS-8 (IS-7 haussa)
Tank3: Type59
Tank4: T34

Scoutiksi aukeaa tänään AMX 13 90. Seuraavana projektina IS-7 jälkeen on BatChat & T110E3, pidemmällä tähtäimellä ranskisartyt.

5. Headsetti löytyy.
6. Mumble on asennettuna.

Peliajat: Arki- ja su-iltaisin klo 19 jälkeen olen vapaalla. Viime aikoina tullut pelailtua useampi tunti lähes joka ilta, mutta viikonloppuisin olen yleensä kaupungilla liikenteessä.

Miksi haluat kakkoseen? Itse asiassa haen juurikin tuohon FNX yggöseen, kun gaggosen menot on vähän kuivuneet kasaan.

Mitä sinulle tulee mieleen kakkosesta? Tiukka suomenruotsalainen typykkä, vaimomateriaali.

Oletko päässyt joskus kakkoseen? Kyllä.

Vapaa sana, jossa voit varmistaa kirjallisella lahjakkuudellasi että pääset kakkoseen:

Olen taas alkanut pelata WoTia säännöllisesti ja siksi olisikin kiinnostusta päästä osaksi osaavaa peliporukkaa. Huumorintajua ja yhteistyökykyä löytyy ja porukassa pelaaminen on tuttua jo WoW:in hc-raideilta. Clan Warsia en ole pelannu muutamaa matsia enempää, mutta olen kyllä kiinnostunut sitä oppimaan. Leppoisat Tank Company -ajot olisivat myös tervetulleita.

Tässä vielä linkki profiiliin:
http://worldoftanks.eu/community/accoun ... 488-orwan/

Palaamisiin!

Orwan

Capu
The Holy Man of FinNexus
#IRC: Capu
Battletag: Belcapu#1343
Eve-Online alias: Capum Huolong,Alt Capu Huolong
WoT: Capum, Capumpum
WoW alias: Paksupepe, Belcapu
Origin: CapuMfi
xboxlive: caPUM
Steam: Capum
GW2 Tag: capu.1087

Re: Hakemus FNX I: Orwan

Post by Capu » 14 Jan 2013 19:30

Eikun sisään vain. Potkaisin sut ulos kakkosesta, niin keskiviikkona saadaan sut sit invittyä ykköseen ku karanteeni loppunu.
"Miksi elää, jos Mononen hautaa halvalla!"
Image

Post Reply